WIJ WERKEN ENKEL OP AFSPRAAK!
Huisregels hondenhotel 'DoggyHome Health & Care'
- Jouw hond brengen is altijd op afspraak. Voor het brengen van jouw hond op het afgesproken uur. Voor het ophalen eerst ons opbellen voor je richting ons komt (minimaal 15 - 30 min op voorhand). Brengen en ophalen binnen de uren die vermeld staan op de website bij 'BRENG EN OPHAAL TIJDEN + INFO' :
- Jouw hond ophalen en terugbrengen is mogelijk voor ons mits een meerprijs van 0,45 euro/km. Wij zelf beslissen dan wanneer we de hond ophalen en terugbrengen.
- Extra activiteiten bijboeken tijdens het verblijf van jouw dier dienen op voorhand betaald te worden. Indien een activiteit toch niet zou doorgaan betalen we deze uiteraard terug.
- Uw hond later brengen of vroeger ophalen dan de boeking voorzien is (data) , worden deze dagen NIET terug betaald.
- Indien uw dier niet de verplichte vaccinaties heeft (Kennelhoest, Carré, Parvovirose, Hepatitis contagiosa canis) . Brengen we dit zelf in orde met onze dierenarts en dienen de kosten direct betaald te worden door de eigenaar van de hond. (BEL VOOR DE ZEKERHEID JOUW DIERENARTS OF JOUW DIER KENNELHOEST HEEFT GEHAD)
- Bij het maken van een boeking dient 50% betaald te worden binnen de week en het overige bedrag een week op voorhand. Indien niet navolgen van deze regel kunnen we de boeking weigeren en andere mensen voorrang geven. (Bij de mensen die wensen volledig via overschrijvingen uit te voeren)
- Voor het betalen van jouw boeking is dit enkel mogelijk via overschrijving 2 delen OF Cash Volledig met regel binnen 7 dagen na aanvraag periode het volledige totaalbedrag te voldoen in de zaak. Als we dit in stukken doen is het voor ons moeilijker bij te houden.
- Indien snoepjes vergeten zijn, nemen we een snoepzakje van hier. Hierbij wordt 5 euro van de waarborg afgetrokken. (kortere periode dan 10 dagen, meer 2 zakjes snoep). Indien jouw hond zijn snoepjes niet graag opeet bij ons vragen we toestemming voor de snack buffet / zakje snoep van ons te nemen.
- Als je jouw hond komt brengen voor een periode, ALTIJD AANGELIJND BRENGEN.
- Indien er iets is over jouw dier communiceren we als volgt: minder dringend (sms) of wel dringend (bellen).
Algemene voorwaarden opvang hondenhotel (1 of meerdere dagen):
- Voor 100% zekerheid te hebben dat
jouw boeking goedgekeurd is, dient u een bevestiging via mail of sms terug te
krijgen. Voorschot (50% totaalbedrag) dient binnen 7 dagen voldaan te zijn. Het
overige bedrag dient een week VOOR aanvang periode betaald te worden.
- Alle honden zijn welkom mits ze een proefperiode (2 aanwezige dagen) hebben doorstaan met
positief resultaat.
- Als we vinden dat jouw hond zich
niet goed voelt bij ons hebben we het recht het dier te laten ophalen door de
eigenaar. Indien niemand om de hond komt dan hebben we het recht een andere
opvang het dier over te laten nemen.
- Bij het brengen en ophalen dient u
altijd een tijdstip te bespreken met ons. Niet vroeger dan 5 minuten aankloppen
aan de deur en niet later dan 10 minuten dan afgesproken aankomen. We zette
speciaal alle opvang honden even in hun kamer zodat we alles kunnen
bespreken. Wij voorzien ook 20 minuten voor alles te bespreken.
- Indien u een extra dienst
reserveert bij uw boeking en we deze niet kunnen uitvoeren (hond wilt
niet, te laat gereserveerd, elke reden volgens ons,..) betalen we deze dienst
terug via overschrijving.
- Indien uw viervoeter eigen spullen
vernielt, bekostigen we deze niet terug.
- Dagopvang bieden we enkel in niet-vakantie periodes, maar indien in vakantie periodes kleine gaatjes vrij zijn in
de planning kunnen we dit toelaten mits ten vroegste 3 weken voor aanvang
dag.
- Indien u geen kleine snoepjes of
voeding mee heeft voor uw hond voor zijn periode, voorzien wij deze voor uw
hond en gaan deze kosten af van de waarborg.
- Indien uw hond meer schade aanricht
aan onze zaak of spullen die meer bedragen dan de waarborg (50 euro) mogen wij
deze kosten achteraf nog facturen aan de klant.
- Wij mogen honden weigeren voor
volgende redenen: hond voelt zich niet goed bij ons, hond brengt teveel
vernieling aan, springen over hekken of poorten, agressief gedrag dat niet te
houden is naar andere honden of naar de verzorgers, honden die claustrofobie
hebben, honden die blijven markeren in onze omgeving,enz..)
- We mogen de voorschot of volledig
bedrag weigeren terug te geven aan de klant indien deze te laat
geannuleerd wordt (indien periode volzet was voor andere mensen of binnen 3 weken voor aanvang), dit omdat we andere
klanten weigeren als deze periode al even volzet is. B.v. vakantieperiodes.
Indien klant ook geen voorschot gegeven had maar wel doorgegeven had wordt deze
voorschot door gefactureerd.
- Indien de totaalprijs van een
periode niet volledig betaald is tegen het der gebracht wordt, mogen wij het
dier weigeren op te vangen.
- Indien de verplichte vaccinaties:
Kennelhoest, Carré, Parvovirose, Hepatitis contagiosa canis niet in orde zijn,
mogen wij uw dier weigeren en krijgt u geen geld terug.
- Indien er onbewust een vaccinatie
ontbreekt mogen wij dit in orde brengen op kosten van de eigenaar.
- Indien uw dier sterft voor de
boekingsperiode betalen we alles terug na bewijs van de dierenarts.
- De voorwaarden mogen op elk moment
aangepast worden.
- Betaling is via overschrijving liefst, Cash in de zaak kan maar alleen als de totaalsom binnen de 7 dagen gegeven wordt na boeking periode.
- Prijzen mogen elk moment aangepast
worden.(normaal geven wij dit tijdig aan op onze website).
- Indien u uw dier vroeger ophaalt of
later brengt in datum dan afgesproken, blijft de totaalprijs van opvang
ongewijzigd. (Dit brengt veel administratie met zich mee als ook kosten kwa planning die gemaakt wordt op voorhand.)
- Indien uw dier ziek wordt tijdens
verblijf van erfelijke ziektes/problemen zijn we hier niet verantwoordelijk
voor. Indien uw dier ziek wordt door bv. Iets verkeerd gegeten te hebben, pijn
doet aan iets scherp in onze zaak, enz.. waar wij vinden van ons dat het onze
fout is, vergoeden we alles van dierenkosten aan de klant.
- Wij kiezen zelf het verblijf van
jouw dier. (welke kamer)
- Wij mogen foto's en video's maken
van w dier en deze online plaatsen of gebruiken voor reclame doeleinden, de
klant kan geen kosten doorrekenen aan ons van gebruik van deze foto's en
video's.
- Indien het dier van de klant een
verzorger bijt van DoggyHome Health & Care, dient de klant alle kosten te
vergoeden.
- Wij houden de halsbanden of harnas
van het dier aan indien deze onzeker, angstig, mens schrik hebben, dit om zo
min mogelijk in hun persoonlijke ruimte te moeten aanraken. Indien het dier
hierdoor eigen materiaal stuk maakt, zijn we niet verantwoordelijk deze kosten
te betalen.
- Indien er 2 verschillende
geslachten in 1 gezin aanwezig zijn, en deze zich zouden voortplanten naar de
toekomst, zijn wij niet verantwoordelijk hiervoor en kunnen er geen kosten
aangerekend worden aan ons.
- Indien 1 klant, 2 verschillende
honden die niet van de zelfde eigenaar zijn bij ons brengt zonder dit te
vermelden, zijn wij ook niet verantwoordelijk voor negatieve gevolgen.
- Indien honden van het zelfde gezin
elkaar bijten met negatief gevolg, zijn we ook niet verantwoordelijk.
- Indien de hond medicatie krijgt en
deze negatief wordt hiervan (sterft of een dierenarts moet raadplegen), gaan
deze kosten door de klant bekostigd moeten worden.
- Indien uw dier flessenwater krijgt,
dient u deze mee te geven.
- Indien voeding over datum
meegegeven wordt, zijn wij niet verantwoordelijk voor de gevolgen
hiervan.
- Indien uw dier allergisch reageert
en dit niet meegeven is door de eigenaar, zijn wij niet verantwoordelijk voor
de gevolgen hiervan.
- Indien uw dier 2 dagen niet eet,
bieden we zelf een alternatief voeding aan. Deze bekostigd de eigenaar na
periode.
- Indien uw dier zwanger is, zijn wij
niet verantwoordelijk indien de zwangerschap afgebroken of negatieve gevolgen
heeft.
- Indien een hond bevalt bij ons,
wordt er een meer kost van 20 euro/dag extra aangerekend.
- Indien het dier niet opgehaald
wordt op afgesproken datum hebben we het recht het dier na 3 dagen naar het
asiel te brengen, kosten die hieruit komen zijn voor de klant. Bij reservering op alle manieren gaat u akkoord met alle algemene voorwaarden.
Algemene voorwaarden gebruik van onze cadeau bon:
- Overige bedrag na bepaalde dienst wordt niet teruggegeven in cash of overschrijving.
- U mag van meerdere diensten deze bon gebruiken.
- Deze bon dient voor de geldigheidsdatum volbracht te zijn (activiteit/dienst gebeurt voor deze data)
- U mag deze bon niet kopiëren zonder toestemming van ons.
Bedankt voor jullie begrip.
Femke van DoggyHome